Esta
semana, presentarémosvos a dous dos nosos compañeiros de viaxe durante estas
primeiras semanas no cole dos maiores: PEPE e PACO. Como?... Que non sabedes
quen son?...
PEPE
e PACO, son dous pitiños -un de cor amarela e outro de cor branca- que puxeron o
seu graniño de area para que o noso proceso de adaptación no cole dos maiores
non supuxera demasiado estrés emocional.
En
primeiro lugar, comezamos co conto de O polo Pepe (Edit. SM); unha historia repleta de valores tales
como a necesidade de alimentarse de xeito equilibrado para medrar sans e fortes
(Educación para a Saúde) ou o respecto á diversidade como elemento enriquecedor
da aula (Educación para a Paz).
Siii, este conto forma parte do rincón da biblioteca da aula que lemos e relemos unha e outra vez... é estupendo!
Asemade,
de xeito máis improvisado, esta historia serviunos para iniciarnos na expresión
rítmico-musical e corporal, dramatizando e mimando a historia musicada do polo
PEPE, algo que se diversificaría coa canción titulada: Mi pollito
amarillito que recreamos unha e outra
vez diante do E.D.I. (Encerado Dixital Interactivo)... canto artista!
Xa
que logo a historia do polo PEPE causou tal fascinación, aproveitamos para
traballar, a partir dunha idea orixinal de Bea e dos seus pequerrechos do CPI
Camiño de Santiago (O Pino) un poema de Azucena Arias Correa recollido en O proceso de
adaptación. E ti... vas á escola? editado pola Xunta de Galicia.
As dúbidas do pitiño, mergúllanos nos sentimentos que de novo un
pitiño, nesta ocasión de cor branca e que decidimos chamar PACO, atravesa os
días previos ao inicio da escola.
De
primeira man, todos e todas vivimos e revivimos ao tempo que PACO os nervios da noite anterior, a ledicia por todas as cousas novas que
levaría na súa mochila, a incertidume
ante o descoñecido: resto de nenos e nenas, profes, aula, patio..., nervios, inseguridades...
Todas
estas situacións e sentimentos traballámolos a partir da creación dunha
secuencia de aprendizaxe que titulamos: O PITIÑO BRANCO COMEZA A ESCOLA. Presentamos deseguido as portadas ás que ademais lles engadimos os nosos nomes en folios fluorescentes súper-rechiflantes.
- O PITIÑO BRANCO COMEZA A ESCOLA - |
A
realización desta secuencia de aprendizaxe, simultaneamente propiciou unha
primeira toma de contacto con algúns dos materiais que empregaremos ao longo do
curso tales como as ceras plásticas, os rotuladores, a témpera, os gomets...
iniciándonos progresivamente no seu uso autónomo e axeitado.
O
resultado?... unha secuencia de traballo desenvolta con moita ilusión e esforzo
individualizado no tempo adicado ao traballo obrigatorio en mesa... canto
traballamos!
Velaí
vai o resultado do noso primeiro traballo no cole dos maiores... atentos!
Uf!, e agora, xa para a vindeira semana, comezaremos os materiais que servirán de guía no desenvolvemento dos procesos de ensinanza-aprendizaxe que levaremos a cabo ao longo do curso. Tranquiiilos, moooi tranquilos, pois nesta ocasión contaremos coa axuda de NUBA, a nosa mascota de aula que pronto coñeceredes.
Un saúdo e non esquezades que... o noso blogue se
alimentará dos vosos comentarios!
3 comentarios:
Que feitos!!!!....enhorabuena a la profe Lourdes...será una supermama!!!!
Buen trabajo, Ricardo. En tan poco tiempo lo que aprendieron estos peques.
Quedo impresionada polo fermoso traballo feito co pitiño.
Grazas.
Apertas
Azucena Arias
Publicar un comentario