Bienvenido

HASTA EL INFINITO Y MÁS ALLÁ...

viernes, 1 de octubre de 2010

Unha semana esta, na que moitos de nós tivemos a cabeza máis en Saturno que na Terra; e é que a máis dun estanos custando coller de novo o ritmo de traballo, intentar facer as cousas o mellor posible e respetar en todo momento as normas e pautas de comportamento establecidas a principio de curso.
O certo é que foi unha semana intensa no ca actividade se refire: comezamos de forma exitosa os libros de 5 anos da abella Pepa, aprendimos a xogar ao dominó de imaxes -collímolo rápido, si, pero o de respetar a quenda estanos custando un pouquiño máis-, descubrimos novos xogos para o ordenador e este curso, ademais, seremos nós mesmos os encargados de encendelo e apagalo, o martes fomos ao areeiro como recompensa polo traballo realizado ao longo desa xornada...etc
Ademais de todas estas novidades, decidimos embarcarnos nunha viaxe; unha viaxe que nos está resultando moi interesante e enriquecedora. E claro, tendo en conta ca nosa cabeza esta semana estivo máis tempo nas nubes que na Terra, pois non podiamos viaxar a outro lugar que non fose o espacio. Así que abrochados os cinturóns ca viaxe comeza... “hasta el infinito y más alláaaa”!!!
Un curso máis, entre as tarefas que realiza o encargado cada mañá dentro das rutinas de entrada está a constatación do tempo atmosférico, para iso, o encargado observa detidamente pola ventá o tempo que vai e así poder determinar, dunha maneira o máis “contrastada cientificamente”, cal é o pictograma que se axusta a cada día, incluso este curso, un dos nosos compañeiros foi nombrado oficialmente o "home do tempo” e non falla unha...
Se cando tiñamos 3 anos estaban no panel das rutinas no que representabamos o tempo atmosférico diario a Pi e a Pa e en 4 anos estaba Miñoca; este curso está Pete, o coello amigo da abella Pepa sempre preparado co seu casco e traxe de astrounata para emprender unha viaxe na súa nave espacial, de aí o interese suscitado acerca deste eixo temático.
Así pois, nesta viaxe que seguramente durará algunha semana máis dado o cúmulo de experiencias que está propiciando no noso proceso de aprendizaxe, estamos coñecendo algunhas das características máis salientables dos elementos do Universo.
Esta actividade vencellada intrinsecamente aos nosos intereses e motivacións convírtese nun medio excepcional que nos servirá para conseguir o aprecio e a valoración do medio físico e natural que nos rodea, desenvolvendo actitudes de coidado, respecto e responsabilidade na súa conservación, ademais de axudar a contribuir ao desenvolvemento dunha das 8 competencias básicas establecidas pola UNESCO: a competencia no coñecemento e interacción co mundo físico.
Descubrimos planetas tales como, entre outros: Xúpiter ou Venus, compostos fundamentalmente de gases e rochas volcánicas, respectivamente, Saturno, un dos nosos preferidos, cuxa forma esférica rodeada de aneis de cores nos resulta fascinante, a Terra, o planeta no que vivimos...
Asemade descubrimos as constelacións, agrupacións de estrelas que se atopan no Universo como por exemplo O Centauro con forma de animal mitolóxico metade home, metade cabalo ou a Osa Maior, que ten forma de carro sen rodas. Tamén cometas como o Hale-Boop con forma de lume da que sobresaen varias colas… velaí vos deixamos algunhas das fotografías que quitamos durante a viaxe, así como tamén un vídeo, no que da man de Doki, seguimos coñecendo máis características dos 9 planetas.
Un saúdo e non esquezades que... o noso blog se alimentará dos vosos comentarios!

0 comentarios: