Bienvenido

RECUNCHOS, CURRUNCHOS, RECANTOS E RINCÓNS.

viernes, 26 de mayo de 2017

Esta semana, como recompensa ao traballo desenvolto, demos un pulo ao xogo libre e/ou dirixido-semidirixido nos rincóns... houbo tempo para todo!
Xa dende practicamente principio de curso, as dúbidas das nosas familias quedaron disipadas ao descubrir que os rincóns, lonxe de ser un “castigo”, converteríanse nunha das rutinas máis agardadas de cada xornada.
Os rincóns en Educación Infantil contan cun importante calado no noso desenvolvemento integral: facilitando a estruturación espacial -pois para desenvolver depende que tipo de actividades debemos dirixirnos a un espazo determinado-, a estruturación temporal -o xogo nos rincóns marca o remate de cada xornada-, o desenvolvemento do proceso de socialización infantil -compartindo, respectando, cooperando...-, a adquisición de cotas de autonomía persoal e social -ao coller e recoller os materiais necesarios no momento xusto, ao tempo que adquirimos pautas de convivencia e relación social-...
Neste senso, na nosa aula combínanse diferentes momentos ao longo de cada xornada, pois nada ten que ver o ambiente cálido e acolledor que se crea no momento do traballo obrigatorio individual no que o silencio e concentración resultan fundamentais, co momento dos rincóns no que o balbordo resulta inevitable... que cambio!
Como saberedes, durante este curso presentáronse direntes rincóns cos que xogamos aprendendo e aprendemos xogando.
O rincón de biblioteca onde nos relaxamos, vemos contos e interpretamos imaxes, materializamos o interese polo corpo, tomando conciencia do esquema corporal, e, sobre todo aprendemos a dialogar e avanzar no dominio da linguaxe, e no interese pola palabra e a idea.



Tamén o rincón de lóxica-matemática con material didáctico común como: bloques lóxicos, quebracabezas, xogos de asociación... que permiten a resolución de situacións e problemas cotiás a partir de habilidades de pensamento e razoamento lóxico-matemático. Neste espazo, tamén atopamos as pezas de construción de madeira, de plástico, de cactos... os coches co escalextric, o parque de bombeiros...  


O rincón de expresión plástica no que creamos e recreamos uns debuxos cuns detalles cada vez máis insólitos e modelamos con plastilina: vermella, azul, amarela, rosa, lila...


Agora ben, se temos que quedar cun rincón, sen dúbida quen máis e quen menos elixiría o rincón de xogo simbólico, o espazo da aula no que se reconceptualiza e se concentra o xogo en estado puro, pois ademais de contar cos Baby Born e cociña iniciais; neste curso este espazo rediversificou a súa actividade coa mansión de Casper, a tribo india, a máquina rexistradora, o pícnic e novos babies que ilusionados fomos coñecendo e acollendo nos nosos xogos: Rosana e David Manuel, Maruxa, Twinkle...


E despois de tanto xogo e xoguete, que mellor que rematar esta derradeira semana do mes de maio que achegando o xoguete de moda para compartir co resto de compañeiros e compañeiras... Siii, exacto!!... os spinner!!... que furor!!... que técnica!!... que equilibrio!!... probamos no nariz, na testa, no xeonllo, na punta do pé... uns artistas!


Con este ambiente tan grato e festivo, na vindeira semana remataremos o derradeiro libro de MUNELA, ao tempo que nos iniciamos nas actividades impresas de “archivar”, pechamos actividades semanais como a rutina do préstamo semanal de biblioteca, a visita da mascota... sprint final de remate de curso!... estamos preparados!
Un saúdo e non esquezades que... o noso blogue se alimentará dos vosos comentarios!

1 comentarios:

Nancy dijo...

.....simplemente, GRACIAS!!!!!
...viendo estas imágenes, me vinieron muchas otras a la memoria, las que nos has regalado durante todo el curso.
...dejas el liston muy alto, para el próximo profe!!!!!
Gracias, por haber formado parte durante este curso en la educación de nuestros hijos.
Nancy.