Bienvenido

HORA DE LER!...

viernes, 22 de febrero de 2013

Cada vez máis motivados na lectura, quedariades pasmados se escoitásedes os logros de máis dun...
Desta maneira, e cada mañá no momento da asemblea matinal, adicamos un tempo á lecto-escritura.
Así, o súper-encargado/a de cada día, ademáis de asociar cada fotografía do neno ou nena que non veu ao cole co seu equipo de traballo correspondente (equipo do M, P, L ou S), ten como tarefa individual a escrita do seu nome e do seu primeiro apelido.
Neste senso, xa vos explicaramos que a escrita do segundo apelido deixarémola para o terceiro trimestre. Agora ben, o profe explicounos que xa podiamos escribir ambos apelidos na ficha de lectura que semanalmente levamos para as nosas casas, suxerencia realizada tras descubrir que varios dos nosos compañeiros e compañeiras xa escriben dende vai tempo ambos apelidos... unha idea estupenda!
Tamén, dentro das tarefas que realiza o súper-encargado/a de cada día, está a escrita de sílabas soltas que, nalgúns casos dan como resultado palabras significativas e relacionados co centro de interese que estamos traballando nese momento concreto, ás veces sinxelas, e outras... complicadas dabondo!
Ademais disto, a media mañá e tras o momento do recreo, tamén adicamos parte da sesión a ler... si, si, a ler... O profe, tras crear o clima de expectación e calma necesaria, escribe palabras ou frases sinxelas empregando unicamente sílabas directas e os fonemas traballados de xeito sistemático ata o momento.
Uf, este momento de lectura cada vez se complica máis!... E é que xa levamos traballadas unhas cantas consoantes: M, P, L, S, T, N, Ñ, LL, B, V, F e H, dando como resultado palabras tales como: “TOMATE”, “OSIÑO”, “LLAVE”, “VELA”, “DOMINÓ”, “FAMILIA”... e frases que cada vez introducen novos fonemas e que non fan máis que fomentar a construción de aprendizaxes que facilitan a conquista de capacidades e habilidades de prelectura.
Asemade, fai xa algunhas semanas, xunto co libro e a ficha de lectura da actividade do préstamo semanal, levamos unha lámina na que se traballan os fonemas vistos na clase.
Estas láminas de lectura de elaboración propia son acumulativas, é dicir, cada venres engádense láminas nas que aparecen novos fonemas, servindo como material de repaso ao longo do 2º e 3º trimestre.
Nesta nova actividade que engadimos á nosa parrilla de clase, as familias unha vez máis vos convertedes nunha peza clave ao traballar semanalmente de xeito individualizado con nós aquela letra que se nos resiste, aquel fonema co que nos equivocamos unha e outra vez… mil millóns de grazas!



 

 



Lembrade que ante este novo reto que se nos plantexa, tedes que estar relaxados e amosar moooita comprensión e paciencia... non o esquezades nunca!


Moi pronto, comezaredes a ver os froitos acadados ante este novo reto competencial cos contos escritos en letra maiúscula que nos trouxera a SS.MM. o Rei Gaspar e que axiña levaremos no préstamo semanal. A partir dese momento, o contacontos semanal, converterase nun auténtico contacontos, nun contacontos de verdade... estades preparados?
Un saúdo e non esquezades que... o noso blog se alimentará dos vosos comentarios!

3 comentarios:

Profe J.Ricardo dijo...

Este venres fará de contacontos:

- LOIS: "Negros y blancos" (Edit. Anaya)

Anónimo dijo...

que gran traballo !!!!!!!!!!!

que chulas en cores !!!!!!!

Anónimo dijo...

QUE BONITO O INTERES QUE DESPERTAN OS PEQUES DE CARA O MUNDO DOS LIBROS